Recensie: Mannen van de Wereld 2 – Lust – Audrey Carlan

Audrey Carlan schreef al meerdere succesvolle, hotte series. Van haar verslavende Calendar Girl-serie werden ruim 200.000 exemplaren verkocht. Ze woont in Californië met haar geliefde en hun twee kinderen. Vorige maand verscheen er een gloednieuwe serie van Audrey Carlan met als titel ‘Mannen van de Wereld’.

In ‘Verlangen’, de eerste roman in deze reeks, introduceerde bestsellerauteur Audrey Carlan drie knappe en sexy mannen: Parker, Bo en Roy, die sinds hun studietijd de beste vrienden zijn. Het drietal zijn echte vrouwenmagneten. Ze zijn daar zelfs zo goed in dat ze er hun beroep van hebben gemaakt. Samen runnen ze het bedrijf Mannen van de Wereld

De drie beleven veel plezier aan hun job en met hun vaardigheden bieden ze hun diensten aan aan kapitaalkrachtige klanten. Ze vliegen de hele wereld over om hun klanten bij te staan bij allerhande klussen.

Parker, Bo en Roy hadden nooit gedacht dat hun bedrijf zo succesvol ging worden. Hun klus in Parijs, waar ze de opdracht hadden om Sophie om te toveren in een keiharde zakenvrouw, heeft hun geen windeieren gelegd. Door haar had de manager van een beroemde actrice en fotomodel hen ingehuurd om de actrice haar muze te helpen terugvinden.

Nu ligt ‘Lust’, de tweede roman in deze serie, in de winkelrekken.

In ‘Lust’ krijgen Parker, Bo en Royce een vorstelijk aanbod. Voor hun opdracht reizen ze naar Kopenhagen waar de Deense prinses Mary Kaarsberg de mannen onder de arm heeft genomen voor haar dochter prinses Christina. Prins Sven, de troonopvolger van Denemarken, heeft haar uitgekozen als bruid, maar prinses Christina wil niet met hem trouwen. De prinses is volledig losgeslagen en Parker moet ervoor zorgen dat de prinses terug in het gareel loopt en trouwt met de kroonprins.

Na drie moeilijke weken Kopenhagen staat de volgende klus al te wachten. T-Bone, een modeontwerper uit Milaan, roept hun hulp in voor zijn volgende modeshow. Zijn visie is dat elke vrouw sterk en machtig kan zijn. Daarom heeft hij gekozen voor geen echte modellen, maar twaalf vrouwen in alle soorten en maten, van huisvrouwen tot carrièrevrouwen, om zijn kinky lingerie te presenteren op de catwalk.

In Milaan laten Parker en Bo hun toverhanden los op de mannequins. Ze moeten de vrouwen, die nog nooit op de catwalk gelopen hebben, zelfvertrouwen geven. Maar Parker heeft weer een lumineus idee. In Milaan krijgen Parker en Bo gratis en voor niets een voorproefje van de Italiaanse mode en de mooiste Italiaanse lingeriemodellen! Eén ding staat vast: als het werk van de mannen erop zit, is het heel moeilijk om aan deze sexy alleskunners te weerstaan…

In ‘Lust’ nemen de drie knappe en charmante mannen uit Boston je mee naar Kopenhagen en Milaan, waar ze de problemen van hun klanten oplossen. Dit zorgt voor een geweldig verhaal vol met romantiek, humor en zinderende passages.

Deze roman is een beetje anders dan de vorige. We zien niet alleen het Dream Team aan het werk, maar we krijgen ook een inkijk in het privéleven van Parker. Tijdens zijn opdracht In New York ontmoette hij actrice Skyler Paige, waarmee hij een friends with benefits relatie heeft. Voor Parker is dit een waterdicht plan, maar al vlug steekt in hun relatie jaloezie de kop op. Bij Skyler neemt de onzekerheid toe en ze stelt zich de vraag of ze wel bij elkaar passen. Is er genoeg liefde en vertrouwen om de jaloezie te overwinnen? Parker komt tot de vaststelling dat zijn relatie met Skyler meer betekent dan een losse flirt, maar wil hij zich wel binden? Wanneer zijn secretaresse Wendy een fout maakt, moet hij een grote keuze maken in zijn leven…

Audrey Carlan heeft een prettige schrijfstijl die gemakkelijk leest. Ook de personages zijn goed gekozen. Drie mannen met een totaal verschillende persoonlijkheid die allemaal hetzelfde willen: vrouwen, geld en macht. Wat leuk is dat de personages uit de vorige roman terug aan bod komen. De romans in deze reeks zijn los van elkaar te lezen, maar de avonturen die deze knappe mannen beleven zijn zo verslavend, dat je ze allemaal wil lezen. Deze heerlijke grappige en zinderende serie bekoort elke vrouw en mag zeker niet ontbreken op jouw lijstje!

ISBN: 9789022589045 – Paperback – 304 blz. -Prijs: € 16,99 – Uitgeverij: Boekerij