Word zelf een rasechte wereldreiziger met het ‘Reizen Waes Het Bordspel’!

on

In ‘Reizen Waes’, het televisieprogramma op Eén, reist Tom Waes door landen en gebieden die toeristen vaak links laten liggen vanwege onrust, natuurrampen of andere gevaren. Zo bezocht hij reeds landen als Bangladesh, Noord-Korea, Turkmenistan, Zuid-Soedan en Albanië. Het waren voor Tom boeiende, adembenemende en spannende reizen, die soms ook gevaarlijk of afschuwelijk waren. Toch was het voor hem een leerrijke ervaring en heeft hij er van genoten.

Naast het succesvolle reeks is er nu ook ‘Reizen Waes – Het Bordspel’, een gezelschapsspel, uitgegeven bij Baeckens Books, dat kan gespeeld worden met 2 tot 4 spelers van 9 tot 99 jaar. Het spel wordt gespeeld op een spelbord met 100 kaarten met meerkeuzevragen, 24 penningen, 24 pionnen en 2 dobbelstenen. Een spelletje duurt ongeveer een uur.

Het doel van het spel is dat je met Tom Waes mee op een avontuurlijke reis gaat naar alle windstreken en er voor zorgt dat de zes crewleden tijdig naar het verzamelpunt komen. De eerste die het volledige team Waes op zijn verzamelpunt heeft, wint het spel.

‘Reizen Waes Het bordspel’ is spannend, avontuurlijk en leerrijk. Herbeleef zelf Toms avonturen met dit spannende bordspel en ga de uitdaging aan. Ontpop je tot een rasechte wereldreiziger, beantwoord de quizvragen, verzamel tijdig alle crewleden en win!

EAN: 5407006501404 – Aantal spelers: 2 tot 6 – Uitgebracht door Baeckens Books

http://www.baeckensbooks.com/producten/reizen-waes-bordspel/